fudge school

Så nu har det gått två dagar och jag vill redan boxa varenda en som går förbi mig i skolkorridoren inklusive och speciellt lärare, blir så tröööööööööööötttttttt orkar inte! Vi hade seriöst nån form av psykbryt inne i klassrummet igår, jag, huhti och rhodini satt längst bak med hörlurar i macbooken och lyssnade inte på någon eller något, bara musik, och ba satt o skrev till varandra hur mycket vi ville boxa någon nu och exakt vem vi ville boxa. vi var så sjukt arga och fick ingen luft seriöst klassrummet har inga fönster? Sen försökte vissa stjäla den efterlängtade rasten ifrån oss fast tack nej vissa behöver luft och vatten hejdå. Sen stack vi hem för alltså det gick inte, den psykiska hälsan försämrades så hårt att vi blev fysiskt sjuka, blev illamående och hade flöde från norra regionen, if yknow what i mean, och idag är vi hemma. School can go suck an egg srsly ''bara ett och ett halv år kvar'' hjälper inte mig so just stahp
 
det blir inga x's and o's för jag är inte på puss och kram humör så skriver bara mitt namn
 
lindie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0