du är en rubrik

 


hej alla fans, jag är glad håller äntligen på att bli bra igen det är bara näsan kvar whoopwhoop. alltså när man är ute med amanda kan man få vemsomhelst som kompis hon går literally fram till vem som helst och ba ''hej ur e läget'' fast hon skojar ju vilket gör allt mycket roligare och vissa går men vissa stannar och vi har fått två nya kompisar och den ena ser ut som zayn (han la till mig på facebook woho ny kompi$) när han ler vilket är amazing yes it is. och en kille på busshållplatsen tyckte jag liknade hans kompis som var jättesöt och att jag var jättesnygg och hade jättesnygg stil och sminket var perfekt osv och det var inte på ett raggsätt if u feel me så la han till mig på facebook oxå och vips så har man nya buddies. jag vill ut jag missar regnbågsparaden :'( alla är utomlands ok detta är inte kul jag måste vänta en månad dessutom för att jag sj ska få åka utomlands men tagga LONDON. så lång text tack för att ni slösat ert liv på att läsa detta det värmer love yous pu$$

xo queen L haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0